onsdag 7. september 2011

Trening og lavkarbo

Jeg føler egentlig jeg har kastet meg ut i noe jeg har liten peiling på. Har ikke anelse om jeg spiser nok mat eller om maten jeg spiser innholder nok proteiner og fett. Jeg fikk litt hjelp på denne bloggen http://lenabeatrice.net/. Men jeg er usikker på mange ting ennå. I dag blir "Frisk med lavkarbo" sengelektyre.

Salt innholdet i maten, tror jeg må økes. Jeg var på Sats og spinnet i går, og jeg følte et mye mindre vannbehov enn vanlig. Jeg drakk halvparten så mye vann og svettet dobblet så mye. Hmm. Buljong innføres fra i morgen.

Ellers følte jeg meg bra på trening, ikke veldig sulten etterpå, men de 3 lavkarboknekkebrødene med leverpostei jeg spiste til kvelds var ikke nok til å holde meg mett særlig lenge. Note to self: Spis mer fett og proteiner til kvelds!

Meny dag 3:

Frokost: Samme som i gar
Lunch: Samme som i går
Middag Kylligfilet, med kokosmelk, hakkete tomater og grønnsaker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar