mandag 14. februar 2011

Valentines Day

Så var det mandag 14/2. Valentines day.  En dag som egentlig betyr nada for meg. Jeg vil heller få blomster og sjokolade og en god middag og gaver og oppmerksomhet, når ikke det oppfordres til det i reklamer, avisartikler, blader osv. Ikke det at jeg får veldig mye blomster ellers i året heller og når jeg får sjokolade så ender det opp med at gubben spiser den selv. Men men jeg vet jeg blir satt pris på når han sovner på soffan etter middag, god og mett;)


På lørdag var det fest og det ble servert koltbord. Å for en buffet det var. Aldri fått noe lignende på privat fest før. Det var salat, kjøttboller, lefseruller, laks, hot dog, potetsalater, poteter, sopp, kyllingvinger og mye mer. Jeg prøvde salma laks for første gang. Rå fisk. Det var fantastisk nydelig. Skal spises igjen!! Jeg må bare finne noen som vil spise det med meg.
Festen var fantastisk. Til og med stolleken var med. Vi lo veldig mye, om det var fordi det var mye god humor eller fordi det var veldig mye sprit i punchen, er usikkert. Men gøy var det. Takk til alle som gjorde det til en uforglemmeig kveld.



Det blir spennende å se hva uken vil bringe. Det er 10 krs tilbud på Obsen, så da kan alt skje;) Hihi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar