fredag 11. februar 2011

Begynnelsen

Jeg så en film i uken som innspirerte meg til å begynne å blogge. Julie og Julia. Skal ikke gå inn på filmen, men den var bra og jeg fant ut at det kan være godt å skrive om dagene mine og tankene mine.

Jeg har en hektisk hverdag, som starter med slumring på vekkerklokken hver dag. Har ikke lært meg kunsten å sprette opp når klokken ringer.
Jeg kler på Mini (4), drar faren opp av sengen og sender dem avgårde til jobb og barnehage. Eller var det omvendt?!

8-16 tilbringes i Nøstegaten, på kundesenteret til Bring Cargo.

Når jeg kommer hjem lager jeg middag, stort sett nøye planlagt på forhånd. Ukesmenyen blir skrevet uken før og alt er handlet inn.

Etter middag er det ALLTID en kopp kaffe, før jeg tar fatt på togbanebygging, tegning, bilrace, trening, turgåing, klesvask/opphenging/bretting, dusjing av barn, foring av barn, kveldsstell, legging av barn, lesing for barn, mm.

Når alt er gjort setter jeg meg ned med strikketøyet og tv. Ikke misforstå, jeg er ingen stor strikker. Jeg strikker lappeteppe og sjal, nå og da hender det at jeg skeier ut med noen vrange masker. Jeg strikker fordi det er avslappende. Man tømmer hodet og strikker.

Jeg liker interiør blader, blogger og butikker. Jeg har ikke råd til å forvandle huset mitt til den stilen jeg vil. Men kjøper noen små ting her og der, litt etter litt får huset mitt preg.

Skal etterhvert legge inn noen før og etter bilder av huset.



Snakkast;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar