fredag 4. mars 2011

Helg igjen.

I kveld er det klart for litt Piker, vin og sang, med jentene. Endelig!! Lenge siden sist.





Ellers ser jeg frem til en rolig helg uten store planer. Blir tid til å lage litt god mat da.

Hva, vet jeg ikke helt ennå, men en  ingrediens er ørret. Så bruker jeg gjerne en av krydderblandingene til Jamie Oliver. Ta en titt på denne siden, anbefales:
http://www.jamieoliver.com/products-test/herbs-and-spices

Har bestilt en ny ladning av foreldrene mine som skal til England. Gleder meg til nye smaker og perfekte blandinger.

God helg:)

2 kommentarer:

  1. Du må jo si at du blogger, Hege!! Bare helt tilfeldig at jeg fant denne!!

    Ha en fin helg og kos deg med kvinner, vin og sang!!!

    SvarSlett
  2. Hehe. Jeg var ikke helt sikker på om jeg var klar for å dele endå;) God helg og god bedring til deg;)

    SvarSlett