søndag 15. mai 2011

Hagen og altanen tar form

Vi er godt i gang med operasjon hage.
Svigerfar og gubben har jobbet noen dager og har kommet godt gang:

Før:


Etter:


  Det gjenstår fremdeles mye, men vi er i gang, og man kan nesten se for seg sommerkveldene med noe kaldt i glasset, masse stearinlys og gode venner.

Før:


Etter:


Her har jeg fått på plass 2 rosebusker, og jeg har sådd agurk og sukkererter.
Planen er å kjøpe noen flere rosebusker og gjerne noen grønne planter som kan henge ned fra muren.


Jeg har endelig kjøpt plantebordet jeg har gått å siklet etter:




En nydelig liten sak.

Har foreløpig plantet lavendel, agurk, gressløk, sukkererter og purre.



Gleder meg til å høste ut på sommeren en gang.


Altankassene har også kommet på plass, så nå er vi klar for 17.mai.




Ha en fin kveld og en herlig 17. Mai uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar