mandag 10. oktober 2011

Tiden går fort

Da var det plutselig gått 3 uker siden sist. Livet har gitt meg noen nøtter å tygge på de siste ukene, men det kan bare gå oppover nå, ikke sant?

Livet har ikke ødelagt for lavkarbo forsøket mitt. Jeg må innrømme at i noen tunge stunder, har jeg tenkt mye på sjokolade og is. Det er det jeg forbinder med skikkelig trøst. Men jeg har ikke rørt det. det nærmeste jeg kommer en utskeielse er en baileys på fest.

Fest ja. Fyttekatta hvor dårlig jeg har blitt de to gangene jeg har vært borti alkohol på disse 5 ukene. Er det vanlig da?  Neste gang skal jeg være veldig forsiktig gitt.

Så har det hjulpet noe på vekt og størrelse? Veel ikke så mye. Men jeg skylder litt på stress, søvnmangel og to fester. Den siste uken har jeg kuttet ut brød substitutter og det har hjulpet litt. 1, 2 og 3 cm av på de målte stedene. Så får vi se. jeg gir dette forsøket 3 uker til. Gir det ikke resultater til da, må jeg gi meg på tap og erkjenne at dette ikke var noe for meg.

Fortsettelse følger..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar